måndag 11 maj 2009

Cirkulation, Utgava 3/09

Idag ar jag som hastigast tillbaka pa kontoret for att framforallt saga hejda och 'pa aterseende' till alla nya vanner jag skaffat mig har. Helgen har tillbringats tillsammans med Gilas foraldrar i Qiriyat Malakhi och det har varit skont att bara koppla av och bli serverad RIKTIG mat! Jag aterkommer med uppfoljningar sa snart alla adjo- och kramkalas ar over. Torsdag morgon kl. 06:00 flyger jag hem!

Till dess vi hors igen vill jag starkt rekommendera nya numret av VA-tidskriften Cirkulation (Nr 3) som utkom den 6:e maj. Tack Erik Winnfors, du har gjort ett mycket bra jobb!

Le'hitra'ot! (Pa aterseende!)

2 kommentarer:

  1. Kom hem vi börja om igen vi glömmer allt där ute är så kallt:))) GRATTIS PÅ OSS 25 ÅR Nu är vi bara snygga.Det ska bli så "förbanna"gött att ha dig hemma.

    SvaraRadera
  2. Det ska bli "forbanna" gott att komma hem till dig, pudding! :)

    SvaraRadera